Koenigsegg One:1

16. prosince 2017 v 18:00 |  Svet na kolesách
Koenigsegg plánoval vytvoriť 6 jedinečne navrhnutých vozov s názvom One:1. Predpokladá sa, že to bude jeden z najexkluzívnejších vozov tejto značky.
Pomer hmotnosti k výkonu je 1:1, čo bola ešte donedávna nemožná rovnica. One:1 sa takto stalo prvým homologovaným sériovo vyrábaným automobilom s jedným megawattom výkonu na svete a právom sa môže nazývať megaautom.



Koenigsegg pri tomto aute skutočne dvihol latku výkonu vysoko. Jedinečné riešenia a funkcie dokážu zvyšovať výkon bez toho, aby to nejako postihlo maximálnu rýchlosť, každodennú použitelnosť alebo vzhľad.
Táto automobilka je prvý výrobca extrémnych automobilov, ktorej cesta smeruje k zelenej technológii. One:1, súrodenec vysokokonkurenčného automobilu Agera R, idúceho v stopách CCXR jazdí taktiež na biopalivo E85, pretekárske palivo alebo bežné palivo.


Parametre
  • Dĺžka: 4 500 mm
  • Šírka: 2 060 mm
  • Výška: 1 150 mm
  • Rázvor: 2 662 mm
  • Hmotnosť: 1 360 kg
  • Objem palivovej nádrže: 74 litrov
  • Rozloženie váhy: 44/56 %
Výkon
  • Výkon: 1 341 HP pri 7 500 rpm, obmedzovač otáčok na 8 250 rpm
  • Krútiaci moment: 1 371 Nm pri 6 000 rpm
  • Zrýchlenie 0-400 kmph: približne 20 s
  • Spomalenie 100-0 kmph: približne 10 s
  • Brzdná dráha 100-0 kmph: 28 m
  • Maximálne preťaženie: 2g
Aerodynamika
  • Nastaviteľné zadné krídlo
  • Prítlak pri 260 kmph: 610 kg
  • Prítlak pri 440 kmph: 830 kg
  • Venturiho tuneli v prednej aj zadnej časti vozidla
Prevodovka
  • Špeciálne vyvinutá 7 stupňová dvojspojková prevodovka
  • Elektronický diferenciál
Podvozok
  • Podvozok z uhlíkových vláken v štýle F1
  • Integrovaná nádrž pre rozloženie hmotnosti
  • Dvojité trojuholníkové ramená
  • Aktívna regulácia svetlej výšky
  • Vŕtané polosi
  • Odľahčené stabilizátori
Motor
  • Hliníkový 5 litrový 8 valec
  • 4 ventily na valec
  • 2 vačkové hriadele
  • Kompresia 9:1
  • Vŕtanie/zdvih: 92/95,25 mm
  • Sekvenčné viacbodové vstrekovanie paliva
  • Variabilná geometria dvojitého turba
  • Tlak turba: 1,8 bar
  • Suchá kľuková skriňa
  • Sacie potrubie z uhlíkových vláken
  • Optimalizované sacie ústrojenstvo
  • Hmotnosť motora: 197 kg

Brzdy
  • Predné brzdy: 397 mm keramické kotúče, 6 piestové keramické strmene
  • Zadné brzdy: 380 mm keramické kotúče, 4 piestové keramické strmene
  • Trakčná kontrola využívajúca technológie z F1 s piatimi možnými nastaveniami
Riadenie
  • Elektro-hydraulický posilňovač riadenia
  • Polomer otáčania: 11 m
Kolesá
  • Karbónové Koenigsegg Aircore
  • Vpredu 19x9,5"
  • Vzadu 20x12,5"
Pneumatiky
  • Špeciálne navrhnuté pneumatiky Michellin Cup 2
  • Vpredu 265/35 R19 (Y)
  • Vzadu 345/30 R20 (Y)
Karoséria
  • 2 dverová
  • 2 miestna
  • Materiál prevažne karbón a kevlar
Ďalšia výbava
  • Elektrické ovládanie okien
  • Nastavitelné pedále a volant
  • Športové sedačky
  • ABS
  • ESC
  • Nastaviteľná svetlá výška
  • 6 bodová bezpečnostné pásy
  • Inteligentná LifePO4 batéria
  • USB pripojenie
  • Klimatizácia
  • G senzor
  • Alarm
  • Monitorovanie tlaku v pneumatikách
  • Zadná kamera
Voliteľné doplnky
  • Aktívne nastavenie tlmičov
  • Vlastný striping karosérie
  • Upgrade audio systému
  • Vlastná farba strmeňov
  • Vlastné logo na zadnej kapote
  • Interiér z čierneho hliníka
  • Vlastná sada batožín
  • Titánové koncovky výfuku
  • Tlmenie hluku motora
  • Variabilná geometria turba

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Scottver Scottver | E-mail | 5. května 2018 v 17:08 | Reagovat

*
*
Pictures, images and Video  3 -5  -7 -9 -12 _15 years P0rno
*
Download here: Link1: http://minurl.ru/64o7N
Download here: Link2: https://rocld.com/n8g76
*
*
*
*--

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.